June 18, 2011

Mia's Farewell

Hello readers and viewers!:n:

Last Friday was my last time seeing and talking with Mia. Well, she's quit due to family problem. So, on Thursday night, we went out for the last time with Mia. For those who have no idea who is Mia, Mia is my ex-roommate for last semester. Walaupun tak lama sangat kenal dengan Mia ni, tapi kami rapat. Yelakan , dah namanya roommate. Sedih jugak, tak dapat nak hantar Mia dekat airport sebab ada kelas. Uhuhuhu.


This is the only picture featured four of us. Selalunya mesti ade je salah seorang yang hilang. Sadis sungguh. Hey peeps, look at my Hello Kitty. I just bought it last week. >.<


This is Combo Chicken Rice from Apollo Restaurant. It's affordable though. It costs only rm8++ including drink. Yum yum yum, I really had a great time here. 


The trio. from left, Mia, me and Ita. Kami mengabdikan kenangan terakhir dengan gambar ye.




Bergambar di bahagian kanak-kanak. Sungguh childish. Kalo boleh rasa nak main je gelongsor kat situ, tapi malu la pulak. Kang tak pasal-pasal kena halau. Lagipon, muat ke?*cries*



Lepas makan segala bagai dengan chicken rice tadi, singgah dekat Summer Valley makan ice cream. Tempat ni popular sebab kedai ni ala-ala korea sikit. Aww, dengar perkataan Korea tu, terus je semangat kan.


Before Mia heading to airport, kami jumpa dia sekejap for the last time. Mia bertolak ke airport pukul 11 pagi tapi kelas kami habis pukul 12. T_T. Flight Mia ke Sabah pukul 1. Nevermind, I'm planning by the end of this year, I wanna fly to Seoul Sabah. Mia, I will see you again. InsyaAllah.

Special words for Mia. 

Kamu memang kakak yang baik walaupun kamu sebenarnya anak bongsu. Rajin tolong kemas bilik masa kita sama bilik dulu. I am the laziest adik dulu. Saya selalu mintak markah lebih dari kamu kalau saya, Ita and Ina compete nak dapatkan markah dari kamu. I'm sure you gonna miss me a lot. Same goes here. But chill, mark my words, I will fly to Sabah soon on purpose to meet you and have a vacation there. Perhaps with Ina and Ita or maybe Atul. Till then, kamsahamnida for being a good sister for me. Gonna miss you a lot!

No comments: