June 19, 2011

Lagi-lagi quiz.*sigh

Annyeoung Haseyo!


Update from Kolej Seri Gading, UiTM Sarawak. Sekarang tengah nak siapkan assignment MGT and study for quiz tomorrow.*sigh* Cukup tak suka and tak faham apa yang sedang aku study. Petang tadi masa balik kolej, kawan aku, ayrah ajak jumpa. So, aku cakap, meet me at UiTM. Dia siap bawak si amer 'ngegeh' tu sekali. hadoii, rindu sangat nak jumpa ayrah. Its been a long time since I meet her. I think I haven't meet her since the end of last year. huahuahua. lama sungguh padahal rumah takde la jauh mane. Ayrah balik Johor malam ni. Sepatutnya flight dia pagi tadi, tapi delay pulak ke malam. So, heavennya dia pergi shopping dulu before balik. Bakal cikgu akan masuk ke kandang semula. lalalalala. -_- ehh, melencong pulak topik aku.

Aku sebenarnya mengantuk ni, aku dah habiskan 2 gelas milo and sekarang ni tengah fening fening lalat. Roomate aku, Ina tak balik lagi dari camp. Just now she texted me, cakap yang dia tengah on the way balik. Ina..... cepatla balik. taknak tdo sorang2. uhuhu. Luckily Atul ada temankan. kekkekeke. Ahh, I better stop typing right now and start revising. Urghh, I hate quizes and examination.


Meet my messy table. Ahh, look at the wall. so embarrassing. >.<

No comments: