June 14, 2011

Berjimba bersama mereka ^^

hello chomels!

Minggu ni dah minggu ke 2 untuk kitorang study. another 12 or 13 weeks left for study. Last week was terrible fine because I skipped classes whenever I don't feel like going to. I am currently in my room at college. Struggling connect the modem. -_-

Minggu ni aku dah mula serious dengan study, dah fokus dan no main-main lagi. Just minggu lepas je aku 'logha' sikit. eleh, sikit je. Masa kelas CTU pagi tadi Ustaz tanye aku mane aku pergi minggu lepas tak masuk kelas ? Dengan penuh humble nye aku jawab aku cuti bersalin. >.< esh, sungguh tak bertamadun.

Btw, aku takde ape sangat nak share, just nak share pasal activities aku last week. Apelagi aktivitinya kalo tak berjalan. Sebenarnya temankan a friend of mine beli laptop, so langsung merayap sekali. Sanggup ponteng Kesatria alah tu. tak kesah sangat pon sebab first perjumpaan. -.-




Di luar kampus UiTM , tengah tunggu family boyfie atul ambik kitaorang. Yang ni dekat Taman perumahan belakang UiTM, Desa Ilmu. Desa Ilmu ni la tempat sesiapa yang malas nak cuci baju, hantar je dekat dobi including me. :P 


Atul and me. Sitting at Pelita Hour's. Sementara menunggu online dulu guna netbook Atul.



Lepas beli lappy Ita, kami singgah dulu dekat rumah boyfie Atul. ni gambar dekat Taman Permainan tak jauh dari rumah kawan boyfie atul. heshh, banyak betol persinggahan. tengok la kitaorang, macam tak pernah main dekat taman permainan je. -_-, rindu sebenarnya nak main gelongsor ni. :P



Ina and me. bajet ala-ala macam zaman dulu kala sikit. -..-



Time ni keluar sebab ada orang nak belanja makan. yum yum yum. Ita belanja makan. yes yes yesss. seronok je bile orang belanje makan. asyik menternak lemak je tau aku ni. -.-

No comments: