May 18, 2011

please write properly

:48:herlloww guyss:119:

arelah, menyampahnyew tengork buedaks-buedaks tuelish macham tuew. kitew tak suekew tak. pening kewpalew niew nak bacew.

trans : alah, menyampahnya tengok budak2 tulis macam tu. kite tak suke tau. pening kepala nak baca. ada faham?

aku ni rajin blogwalking. kalo line internet aku ni laju macam cheetah, aku boleh blogwalk sampai pukul 3-4 pagi tau. tengok betapa rajinnya aku menjelajah blog korang. as long as korang tinggalkan jejak dekat sini. kalau tak, susah sikitla. tapi, kalo jodoh kita panjang, aku semestinya akan singgah blog korang.

bajet macam blogger popular pulak aku ni. padahal hampeh. -_-, TAPI... mood aku nak blogwalk akan hilang kalo baca blog yang tulisannya sangat berseni. amat terharu aku membacanya sampai tak terbaca dan tertekan butang 'X' di sudut skrin lappy pinkku. alangkah sadisnya peristiwa itu.

contoh :

hariew nie sedeyhh sangat tau korang. sampai hatiew diew bueward kitew macarm niew. tak sukew tau, kitew sedeyh sangat! wuwuwuwuw
yayang sangard dekad awark tau. kitew seronok sangard hariew nieww. semogew hubungan itew berkekalan.
 SeLaGieW adE cHenTa Di HaTiKu, SeLaGiEw AdA rInDuE YaNg BerLaBuH.

lebih kurang macam tu la. ayat2 di atas hanya rekaan semata-mata. takde kena mengena antara kambing mati or kambing hidup okay. -_- bukan tak boleh, tapi macam, agak2 la, yang ni bukan sms, yang ni BLOG. blog ni orang nak baca. public okay. macam mana orang nak baca kalo tulisan sungguh berseni and korang2 jer yang faham. orang lain tak faham. so, ada faham ? HAHA

memang la hak masing2. hey, ni blog aku, bukan blog engko. suke hati aku la. ahh, aku tau tu. tapi, aku nak follow blog engko. engko kan suka followers yang ramai, ni ha! aku yang tak berapa nak popular ni nak follow blog ko, tapi masalahnya, blog engko tu susah nak baca, tak faham and menampahkan kepeningan dan migrain aku je.

lah, aku dah merepek pulak. tu je sebenarnya aku nak cakap. kbai.

p/s : currently reading YS yozm chat for last night. damn! YS is so funny! 

No comments: