May 7, 2011

nak kapel dengan awaklah!

|mode : rajin pulak aku ni |

HAI kamu kamu sekalian!

Rajin pulak aku hari ni nak update. sebenarnya banyak yang aku nak kongsi sebenarnya, tapi bila jejariku yang tak runcing ni mula menaip, idea tu zapppp! hilang. :/


baru2 ni aku baru jer habis tengok drama DREAM HIGH macam yang aku ceritakan dalam entry ini. alahai, awesome giler. and couple yang aku paling suka ialah KIM PIL SUK and JASON. Lakonan IU and Woo Young 2pm.


aku memang dah lama minat IU and Woo Young ni. comel sama comel. padan gitu. tambah2 pulak si Woo Young yang sangat lucu and happy go lucky. gila2 kepala punya olang aa. IU ni pulak, aku suka suara dia yang sangat merdu. talented yaww. dhla comel.




so sweet la kan ? sangat la padan. huhu ^^








animated gif from dream high scene.




omo! i'm speechless!(lebih2 pulak aku, hahaha)





p/s : ini hanyalah pendapat dan kegilaan aku semata-mata.http://www.cute-smiley.com




Formula Add math hari ini :: .....................

No comments: