May 8, 2011

advanced nya budak2 zaman sekarang

|mode :: update sebelom tido |


Assalammualaikum

tetibe aku rajin nak menaip entry di tengah malam rabun ni. yela kan, esok 5 jam tak menghadap lappy ni. aku ada kursus ape name ntah esok. tak hengat pulak aku. ala, untuk yang baru2 ambik lesen tu la. tu la yang nak tido awal sikit malam ni. kalau tak, memang pukul 2 3 pagi aku tido. patutlah jerawat aku ni subur kan ? -__-

hah. bila bercakap pasal tajuk tu, sekarang ni kan, budak2 zaman sekarang maju kan ? seiring dengan dunia yang serba moden ni. budak2 sekarang ni kecik2 lagi dah ade mukabuku aka facebook, twitter, blog and ada yang lagi advanced siap upload video dekat youtube ni.

baby yang baru lahir pon dah ada fb. kawan aku ada buat sorang untuk adik die. baru lahir tu, dia dah buatkan dulu untuk adik die ni. padahal adik die tu ABC pon tak kenal lagi. ada lagi, yang tadika tu pun dah pandai download games. kalo setakat PSP tu memang dah pro dah.

kalo yang ada blog tu, siap buat tutorial nak ajar orang macam mana nak design and create blog. yang UPSR tak lepas lagi pulak tu. alahai, seronoknye jadi korang kan. aman dah maju. ohh, please, ini bukan entry berbaur jeles ye. just kagum. ya, kagum.

tapi, ada jugak yang ruginya. aktiviti korang ni agak kurang sihat la. kalo lepas balik sekolah or weekend je mesti mengadap lappy / games / psp / ps 2 / ps 3 / tv and etc. duduk2 mengadap sume tu sambil makan junk food, minum carbonate drinks.

memang tak sume macam tu, tapi majority. mcm sepupu aku. (-__-). adek2 sume, jangan jadi macam tu ye. kalo nak main play station, kasi kat akak ni, biar akak yang main.*bajet mcm la dah tua sungguh. i baru 18 thn ok. -.-


ehh, jam dah pukul 12.37am la. akak Farah ni nak melayari bahtera bersama putera Young Saeng di dalam mimpi sejurus selepas publish entry ni.





Formula Add math hari ini :: baca doa tido dulu lah!

No comments: