May 20, 2011

Journey To Seoul

Assalammualaikum

kali ni entry untuk malam pulak. kenapa aku rajin sangat ni ? wahh, bukan main laju aku menaip mengalahkan kereta Micheal Scumarker. *hmm, nampak bebeno menipunye* aku sebenarnya nak, nak apa ehh ? nak kongsi sikit day out aku ke Seoul segala jenis Centre lah. 

hah ? tajuk entry tak seindah rupa ? ohh, salah taip. berat tangan nak tekan 'Backspace'. hihi. miyane. =) today , lina and i went out. sebenarnya aku yang ajak lina keluar untuk temankan aku. -.-


ni maxis centre Kuching. sorry la. kualiti gambar tak berapa nak ok memandangkan aku tak guna cybershot lagi. -_- , sedih ni. *lagu latar, jangan tinggal daku. tak hado kaitan sungguh* i went here sebab nak uruskan bband i yang bermasalah ni. bukan bband yang problem tapi bilnya yang problem. bila masa i tak bayar bband. tak pernah tertunggak tau. *emo seketika*


malu pulak nak tunjuk muka, tunjuk kasut pun jadilah. keke. sementara tunggu giliran, lepak2 sambil memandang keadaan sekeliling dengan penuh perasaan sakai. adush! 


lepas habis urusan dekat Maxis Centre, kita orang 2 pergi dekat area Matang. to be particular, nak g dekat SMKA SHOAW. nak hantar surat jemputan kahwin dari kawan kakak lina. kakak lina mengajar dekat sekolah shoaw ni. 


look! that's Gunung Serapi. I've mentioned it here. yang I ikut ekspedisi Pengakap Laut tu. Gunung Serapi ni dekat area Matang la. tengok jalan macam tak berpenghujung je.


ni dah sampai dekat SMKA SHOAW. tak sempat nak jumpa member dekat sana. yela, kan dorang tengah study. abaikan muka yang cantik tak cantik ni.



after that, we went to Digi Centre pulak. adeii, berapa banyak centre da. i nak renew number digi yang dah berkarat. sayang. dapat jugak online bukak fb kan. masa dekat digi centre ni sempat jugak bukak blog guna dia punya ipad dekat situ. HAH, amek kau. walaupon tak mampu nak beli ipad, tapi sentuh and online free guna ipad dekat situ pon jadila.

lepas habis semua urusan, pusing2 cari jalan, jalan jamn, panas, then kitaorang 2 dah lapar, dalam pukul 2 macam tu la. nak makan dekat area Satok, malas nak U-Turn balik. last2 i dengan lina plan nak makan KFC dekat area rumah kitaorang. then, pergi hair saloon nak gunting rambut.

Peristiwa melucukan. macam ni kisahnya :

I dengan lina masuk hair saloon tu. tak ingat pulak namanya apa. bila kitaorg masuk, ada seorang makhluk Allah ni menyapa dengan mesra and berhemahnya. suara lembut. i suruh lina dulu gunting rambut. bila lina dah nak ready nak gunting rambut, tetiba terdengar suara garau datang dari makhluk Allah yang menyapa tadi. 

makhluk ALLAH : kitak mok style rambut macam ne ?
Lina and I :  _____ *muka terkejut ala2 beruk yang comel sambil cover nak ketawa*

alamak! bapok la pulak. sorry. harsh word. just nak menggambarkan betapa happeningnya peristiwa tu. -_-




sementara tunggu giliran aku, aku camwhore la. ape lagi. papepon, servis and perkhidmatan saloon ni memang mantop! makhluk Allah tu tanya i macam ni :

makhluk Allah : rambut you ni dye hitam ke natural ehh ?
daydenk farah : hmm, memang macam ni.
makhluk Allah : ohh, hitam ehh.

*memangla hitam sebab i belom tua. :P , baru 3 tahun.

hmm, mesti korang tertanya-tanya kan ? kenapa gambar Lina takde ehh  ? sebab aku LUPA! aku asyik camwhore sorang2, lupa pulak amik gambar dia. gomene. HEHE

ehh, i penat la. nak tido la. btw, it's raining outside. sedapnya tido. :))





No comments: