April 27, 2011

deanlist. itu saya. T_T

|mode :: tak sabarrrrrr |

ihsan google

satu, dua, tiga dan empat.
yess! 2 papers left. :) 
ohhh, begini rasanya. hatiku gumbira. hukhuk. kawan-kawan, saya ada 2 lagi paper ye yang tinggal. math untuk hari khamis ni and bell untuk hari sabtu. 


dan selebihnya, kita CUTI okey. eyhh, bukan korang, saya jer. hukhuk. sekarang ni pun student Politech akan bercuti dan UIA pun dah cuti. seronoknye! hekhek.


cuti-cuti jugak, tapi bila result keluar nantti, perghhh. will make my-lung-thumps-faster. hukhuk. *direct translation di situ.


oh ya, esok ada VT Camp untuk kelana pengakap. sumpah aku envy sesiapa jer yang join camp tuh. arghhh, tak suke. napela dorang buat camp time macam nih. ciss! -_-


okelah. sudah puas saya merepek. saya nak buat math. saya kan pelajar dekan. *dalam mimpi. sambil buat muka annoying oh shit.
T_T. paper akaun hari ni susah giler siotttt! harap-harap aku pass. takmau repeat!


*entry di update mengunakan netbook NUR ARINA JAMEL.
Lappy aku ATUL tengah guna. :)








Formula Add math hari ini :: i'm craving for mcD.

No comments: