March 29, 2011

padah kerja bertangguh

ANNYEONG HASEYO!

today is tuesday, 29.3.2011.
hari ni sepatutnya submit assignment account. but hey, yesterday baru aku realize yang aku kena submit assgmt hari ni. watde**!

i thought this coming thursday is 29.2.2011, tapi rupanya hari ni. 
so, last night, sangat2 la memenatkan memikirkan assgnmt tuh.
grrrr, soalan punya sikit tapi solution nya punya la panjang.
soalan 1 muka surat, jawapan boleh smpai ke 4 muka surat.

heshhhh, buat pa la aku mengeluh. dah namanya belajar.
so, i must take the risk.
-.-






hey, owner Awan Damia Trading ni, tak pandai buat account sendiri ke ?
akautan company ni tak buat kerje ke ? kan dah menyusahkan.
lol,

so, adik-adik sekalian, learn from the lesson hokeyh.
jangan tangguh2 kerja, jangan jadi macam akak. *buerkkkkk!

p/s :: akaun yang aku buat tak balance okeyh.
mesti gaduh dengan boss nanti kalau aku dah kerja. HAHA
then, i'm fired! kuang3!

ada boss2 hensem nak amik aku kerje tak ? WAKAKAKAKA.http://www.cute-smiley.com




Formula Add math hari ini :: makin dekat nak drama competition, makin annoying rasanya.

No comments: