March 28, 2011

facebook buat manusia makin perasan.

SALAM READERS!

semakin rajin pulak aku update blog yer.tehee.
korang sekarang perasan tak yang facebook ni semakin buat manusia jadi perasan tahap giler babun punye.

contohnya la, application2 dye yang membuatkan manusia-manusia lupa diri buat seketika.
contohnya,


siapa2 manusia yang sangat meminati Kpop, mesti sangat2 excited nak try application ni.
tak sabar nak tunggu loading, kalau broadband lambat, habis la b.band tu kene maki hamun.
kalau yg guna maxis bband tu, memang kecian la dekat owner maxis, kene sumpah.
aku ke tu ? kekekeke.

bukan la.http://www.cute-smiley.com
tehee.

oh ya, btw, nama korean aku AE-CHA. aigoo. cantik la nama tuh.wakaka

lagi satu, kalau profile picture dekat fb, mesti guna gambar lelaki korea ataupun girl2 yang cantik2. contohnya pic Kim Hyun Joong, Lee Min Ho, Jang Geun Seuk, Kim Bum, Heechul, Siwon, Taemin, Nichkhun, Taecyeon, Young Saeng , and many more lah!

nampaknya ada penekanan di situ. wakaka.
esh, siapala agaknya yang buat macam tu ye ?http://www.cute-smiley.com

pastu kan. mesti la ada jugak manusia yang edit2 picture ni dengan artis kesayangan mereka kan ? contohnya,

nampak tak ? nampak tak ?
gabungan gambar seperti ini, dan pengkritik setia sudah tentu akan mengkritik keperasaanan ini.

gambar di atas, ganbar aku dengan Kim Bum hanya tinggal kenangan kerana kami telah membuat keputusan untuk berpisah kerana takde keserasian lagi dah.
tapi, kami tak sebarkan, hanya kami2 jer yg tahu sebab taknak menjejaskan carier Kim Sang Bum. tau2 je la kan media dan mamarazi serta paparazi sekarang ni. suka carik berita panas.

aku just cakap dalam blog ni jer sebab mamarazi dan paparazi tak bace blog. lol. HAHA

errr, pesal la aku mengantoikan diri. adess.
tapi, lagiiiiiiii perasan kalau buat macam ni,


dan 


adoiyai, siapa la punya desktop background and header tu erk ??

DAN......
beberapa bulan kemudian, aku telah bertemu dengn si dia yang bertakhta di hati kini.

HEO YOUNG SAENG

sang jejaka yang mempunyai sweet dimples di kedua-dua belah pipinya.http://www.cute-smiley.com
(kim bum pun ada)

alhamdulillah, hubungan kami baik setakat ni. keserasian tu ada. dan kalau takde aral melintang, mungkin hujung tahun ni akan ada la wedding day kami.
*doakan my baby dapat hidayah untuk masuk Islam.

LOL!


tapi, facebook sememangnya membuatkan manusia semakin perasan, especially aku. lalalalalala.
BTW, aku rasa entry ni takde kaitan dengan tajuk pn. wakakaka.


minggu ni my drama competition. wish me luck k!http://www.cute-smiley.com



Formula Add math hari ini :: nak tdo. aku rasa lagu dekat blog aku ni membuatkan aku rasa nak tdoooooooooooooooooooooo jer. HAHA

No comments: