February 22, 2011

mari memperindahkan a.k.a menjahanamkan makmal.

what's up peeps!
it's already 12.35am. YEAH! mataku masih segar bugar yeww!
hohoho. mentang2 kelas esok pukul 10am.


iznkan aku untuk terus merapu kerana aku memang takde kerja lain nak buat.
(pale hotak kau. math x siap ag)


hari ini kelas memang sangat pack. mandi malam tadi pukul 10pm.
hampeh, kalau mak aku tau~~
alamatla....


letih la weyhh. dhla malam semalam aku tido pukul 3 lebih. biasa~~
pelajaran memerlukan pengorbanan. kan kan kan ?
pengorbanan untuk online lama2. HAHA




golongan yang takde life.
yang ni meja lab. wakakaka.




sesungguhnya, seni itu amat la berseni. muahahahaha!



yang ni 100% aku punya lukisan. aku nak lukis member aku kat depan tu, tapi macam tak jadi la pulakkkk.


haah! gambar yang ni member aku si Izzan yang lukis.
hampeh punyer budak.
gambar ni mewakili aku yang tengah syok tido masa kelas Bel pagi tadi.
muahahahaha.
sorry r , tak jelas sangat. guna camera hp cikai jer.
gua takde DSLR mcm lu.


ohemjayyy, cantik nya budak ni.
C:

hari ni sangat2 la sebal. urghhh.
dahla asyik mengantuk jer. menguap tak habis2.
memang heaven la jin2 yang masuk dalam mulut aku.
dapat lampu pink. wakakakaka.

actually, aku nak buat header baru tau, tapi bila aku try upload tadi, alamak!
besar sangat la pulak. huu~~

takpe r , next time je.
btw, selamat hari raye :))
(tetibe, takde kaitan lgsg)

Formula Add math hari ini :: nak buat math. aku buang tebiat. alahai, sejuk perut mak aku pregnant kan aku dulu. muahahahahahah!

No comments: