February 20, 2011

apa kata dengan LPPKP ??

HEY HEY HEY ! 
hai chomel :)

ek eleh, buat2 tengok belakang pulakkk.
U la, sape lagi.
wee~~

urghh. today is a bit tiring for me.
attending LPPKP but everything went well.
no stress at all. more to games.
as the result, all of us gave full commitment to em'.

ok. talking about LPPKP. i want to share something with you since i've no topic 
to talk to.
(again,bad grammar)


see ?? that's my left-hand-hand-writing.
kinda weird. bad handwriting isn't ?
HAHA

BUT,
my right-hand-hand-writing a bit nice actually.(muka megah)


oke. aku tipu. wakakakaka. lebih kurang je kan ?
tp..
tulisan tangan kanan aku cantik la sikit dari sebelah kiri.
*ngeh3!

WEYHH. ape motif aku nak kasi korang tengok handwriting aku ni ??
nak kasi korang tau aku beli printer baru la semalam.
wakakakaka.
xde r. gurau je.
i'm not a showing off person hokeyhh.

motif sebenar aku kasi korang tengok handwriting aku sebenarnya,

..............................................

'MENGHARGAI ANUGERAH YANG DIBERIKAN'

macam skema je ayat kan ?
kalau pergi mana2 majlis motivasi mesti ada je benda sebegini yang
dibangkitkan. mesti bosan kan ?
tak dinafikan, aku pun mengalami situasi yang sama. -.-

yeah. aku selalu pergi ke majlis motivasi2 ni.
kadang2 timbul kesedaran dalam diri.
tapi, sekejap je.
lepas tu buat lagi. bukannya 'TAUBAT' tapi 'TAU BUAT'. lol

but then, fikirla sejenak.
contohnya macam situasi kat atas tu tadi.
kebiasaannya, aku menulis menggunakan tangan kanan.
tapi, andai kata suatu hari tangan kanan aku ni
tak dapat digunakan. oke. ambik contoh la.
aku kemalangan. and then, tangan kanan aku putus.(tak mintak! hanya contoh semata2. nauzubillah minzalik).
so, macam mana aku nak menulis and buat kerja lain sedangkan selama ni, apa2
kerja aku akan gunakan tangan sebelah kanan.
tangan kiri ??
ohh, gimana ya. selama ini tangan kiri tak lebih dianggap sebagai pencuci berak. wakakaka.

inilah yang dinamakan mensyukuri. jangan dah tersungkur baru nak tergadah.
betul ke tak, aku bantai je. HUH!
jangan bila kita dah kehilangan baru nak menangisi.
lepas tu, jangan lak anggap remeh tentang sesuatu benda tu.
sama gak macam situasi yang tadi. bila dah hilang tangan kanan baru nk menghargai tangan kiri.

same goes to other situation. oke.
aku ambik situasi yang paling common la.

PARENTS.

yang ni setiap person kena TAKE NOTE la. JANGAN sesekali ambik remeh tentang hal ni.
parents adalah antara orang yang terpenting dlam hidup kita ni.
tanpa mereka siapa la kita.
jangan sesekali abaikan mereka.
ingat!

'KEREDHAAN ALLAH BERGANTUNG KEPADA KEREDHAAN IBU BAPA KITA'

sorry if i'm wrong. sila betulkan jika salah.
jangan pulak bila parents dah nak masuk dalam liang lahad, baru nk
menangis menyesal sebab mengabaikan mereka. masa tu 'bye-bye' je la.
yang ni pun satu peringatan jugak buat aku.
no one's perfect right ?
but at least we do and give the best to em'.

seburuk mana pun seseorang ibu atau bapa pun, tetap ada belas dan kasih sayang terhadap anaknya. 

hmm, aku sangat2 la menyimpang daripada topik.
arghhh, persetankan itu semua.
HAHA





Formula Add math hari ini :: bertambah manis pulak blog aku. (wink). ek eyh, betol ke isnin ni test ?? bukan minggu depan ke test math ? kan postpone hari tu. eeee, kecoh r dak2 ni sume. HUH! -.-

No comments: