February 16, 2011

jom study!



Ertinya: Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmat-hikmat-Mu dan
limpahilah ke atas kami khazanah rahmat-Mu, wahai yang Maha
Pemurah lagi Maha Penyayang.


study jom!
esok aku ada 2 quiz.
AIS and FAR.
wish me luck k.

aku dah menghabiskan 2 mug nescafe.
WATCHA!

good job farah!
kalu mak aku tau ni, habis la.
HAHA
mak dah awal2 pesan jangan minum nescafe lagi.
batuk aku tak hilang lagi.
-.-

but mom, rasa nya anakmu dah addict dengan nescafe la. HAHA



FUH! halusssssssss. HAHA

lek lu.
but then, tengah aku syok2 study, pulak dah.
ada roll call untuk level.
what on earth.

DAMN!

dahla kiteorang memang sangat anti dengan sorang ______!
gedikss k!
ewww, i just can't stand watching her face.
and please, SHUT UP your stink mouth!
and, now i'm TOTALLY pissed off!




Formula Add math hari ini :: teruskan perjuangan. esok jumpa pihak PTPTN. grrrr~~~

No comments: