February 18, 2011

| random post |

whats up peeps!
kang woo kang kang woo~~ lalalalala
tengah syok dengar lagu Suju ni. tak kisah lagu lama pun.
 actually, aku takde topic ape sangat nak share sebenarnya.
tapi, ada satu benda yang aku nak share. tentang pendapat aku la.
next time aku tulis speciallll punya! holiauuuu~~

perasan tak aku punya background dah berubah??
ohh, kalu tak perasan takpe r (muka sedih)


ohh, finally. aku jumpa jugak background yang cantik ni.
dah banyak kali tukar.
am i too fussy ??
erm, YES!

i'm not a PERFECTIONIST,
but somehow, i want it to be what i want it to be.
can u understand me ?
(sorry for the bad grammar)

btw, i've mentioned in my previous entry yang hari ni
aku jumpa dengan pegawai PTPTN right ?
guess what ?
it's pretty funny actually but still, i've to be more careful and alert next time.


after pegawai tu check segala form2 yang aku isi. YEAH!
complete :)
but then, aku kena jumpa sorang lagi pegawai.
give my ic to him for re-check.
OMO! bila aku bukak purse aku, korek sana korek sini.
TAK JUMPA!


ni ic sape ni ?? siapa yang jumpa mamat ni, sila laporkan erkk.
taiko dikehendaki ni.
wakakakaka

tettttt~~(iklan jap). sambung balik.

aku dah takut dah. bila masa la ic aku hilang ??
seingat aku, ic aku sentiasa ada dalam purse.
luckily, pegawai tu consider.
aku just bagi kad matrix je.

DAMN!

lepas tu. cepat2 call mak.
nak dipendekkan cerita. malas nak 'bersusei' panjang sangat.
ic aku ada kat dalam purse mak aku.
lepas dia beli my medicine a few weeks ago, she didn't returned it to me.
GOSH! i'm soooo relieved!

OH! 
you know what ??
baru malam td aku betul2 aku rasa aku study dengan serius.
fokus. takde gangguan. takde main2.
sebab aku ada 2 quizes hari ni.
(berapa kali nak mentioned daaa)

bahana cofeemix sampai 2 packets.
aku tak dapat tidur and study sampai pukul 3.30am u olssss!
(madahnya tek)

and, alhamdulillah!
i can answer all the questions.
tak tau la betul ke tak.
wakakakaka~~



hmm, fenat!
nasib baik hari jumaat takde class.
yeppi~~

tersenyum lebau beta. HAHA


hiperbola sungguh budak ni. ngehh~~






Formula Add math hari ini :: _______________________!

No comments: