February 12, 2011

persamaan aku dengan FATIN LIYANA!

HELLO peeps!
how's your life so far?? is it run smoothly?
dah tengok tajuk entry kat atas ni ??
apa ?? belum ? hey, scrool lagi mouse tu.
tajuk entry punyala gempak, kau tak nampak.
ngee~~ gurau jer la.


korang kenal tak Fatin Liyana ??
ala, gadis manis ya comel2 tu.
HAH ?! tak kenal ?
how come ??
hey, punya la popular si FL tu, followers sampai 11k.
nak usha belog die ??
haaa! klik SINI :)



hah! nampak tak nampak ??
yang tu header FL , lihat la betapa comel dan stylo nya beliau. eceh3!
weii, jangan main2, budak medic tu.
a 3rd year student.
icon fesyen beb! jangan main2.


tengok2 ?? dahla cantik, pandai lak tu.
jeles tengok dia punyer kulit yang licin, gebu, putih, sampaikan nyamuk nak singgah pun jatuh. kekekekekekeke.

eyhhh ?? apa yang aku merepek dari tadi tak habis2 ni.
padahal tajuk kat atas tu, sah2 tertera 
'PERSAMAAN AKU DENGAN FATIN LIYANA'

ala, lek la dude, gua baru jer nak tulis intro.
in case korang tak kenal FL ni.
sekarang dah kenal kan ? kan kan kan ?
haaa, ucap makaseh dekat aku meh.
penat2 aku taip nak kasi korang kenal die.
*weee(buat2 muka chomel, mintak lempang)

jom la, berbalik kepada topik kitewww harieww inieww.(topik kita hari ini)
sengaja gak nak buat ejaan macam tu. nak kasi korang menyampah sampai
hempas lappy. muahahahahaha!

nak tau tak apa persamaan aku dengan FL ni.
ok. yang pertama.
kami sama2 COMEL!
eyhhh, salah2. kami sama2 minat kucing.
bukan kucing sebarang kucing tau.
tapi kucing yang beriben.
apa lak kucing yang beriben tu ??
macam tak masuk akal jer ??
alaaa, yang gitu2 tu.
yang gebu2, yang cantik menarik tertarik kau memang tembam tu.
oppss, cantik menarik kau memang da BOM la.
yang ni haaaa,


HELLO KITTY!!!!
korang pernah nampak tak binatang yang comel ni kat mana2 ??
pernah kan ? pernah kan ?
ala, cakap la pernah. tak sporting r korang ni.
hihihihi.

si FL ni peminat tegar hello kitty tau.
nape ? tak percaye ye ?
nak bukti ?? 




see ? i've told you before. tak nak caye. hihihi.
 credit pic to :: FATIN LIYANA's


chomel kan ?? aku pun ada gak koleksi.
tapi, takde masa lak nak capture pic.
takpe2. next time. :')


well, aku sememangnya peminat hello kitty yang sangat tegar. since aku 
kecik lagi. sejak lahir.(auta)
wakakakakaka.


ye! memang betol la aku peminat hello kitty. fanatik.
yela kan. sejak kecik lagi nak minat dengan hello kitty ni.
kalah zaman dragon ball tau. hu~~~


tak dapat aku nak tengok. i can't bear it.
terlalu chomelssss!
awwww.


aku nak bukak 1 kilang hello kitty nanti.
aminnnn.
aku pernah cakap kan kat dalam entry aku yang sebelum ni.
:)


enough. mencarut lebih.
pstttt, nak share sikit.
memandangkan kita tengah bercakap tentang kucing.
haa~~ sila tengok gambar kat bawah ni.




comel nye la kan ?
jumpa ni kat fb.
ingat lagi tak cartoon pikachu tu ??
alalalalala. nanti kalau aku jumpa kucing kat tepi jalan, kau nak tangkap n buat macam ni.
muahahahahaha. (evil laugh)


kalau tak pun aku buat dekat kucing atok aku.
PUTIH namanya. kalau aku dah buat si putih macam gambar kat atas tu. 
kuning r namanya.HAHA
terpaksa la pergi ke pejabat pendaftaran nak tukar ic si PUTIH tu.
dem. HAHA




eyhh2! cuba la tengok betol2.
muka aku dengan FL ni takde sama ke walaupun sikit ??
cepat cakap YES! nanti aku belanje air milo. 
wakakakakakaka.













Formula Add math hari ini :: nak layan korea! yeppi ! :) , semangat jer kalau bab korea ni. hubby aku kan korean. *blushing* -_-

No comments: