January 19, 2011

coretan Kursus Kefahaman Islam (KKI)

seerti yang aku ceritakan dekat entry yang lepas, last week aku ikut KKI (stand for Kursus Kefahaman Islam).

kursus yang wajib diikuti oleh sekalian student part 1 UiTM , lau tak ikut , repeat next sem la pulokkk.
ee, aku tak nak.
:p

sanggup tak balik. HAHA


lepas mendaftar, sempat gak camwhoring , tengah nak tunggu briefing
tentang program. :p


cettttttt. HAHA


view dari belakang , ustaz tengah beri ceramah.


once again, kat belakang sekali, with my rommate.
ita and ina.


kantoi ina tak dengar ceramah. almaklumla, ALLAH bagi kteorg 'cuti'.
HAHA


dikala waktu bosanku. ngantuk sangat time ni, so conteng je la tangan.


tengah buat amali solat. budak2 yang 'cuti' kat luar masjid. :(


L.O.V.E ISLAM


asyik amik gambar je aku and ina. yang jadi mangsa, ITA.


suka gambar ni. :)


saranghae :P


DEPAN MASJID. dah habis majlis :)


aku nampak pendek la. hakikatnya aku lebih tinggi dari Ina k ?? hihihi


ala2 cerita SYURGA CINTA tak ? nampak macam muslimah sejati tak ? HAHA, 
ala , bukan selalu nampak budak2 ni sume termasuk aku pakai tudung macam tu. tak berpesen tak ape.
simpe je. pin kat bawah.
almaklumla, lepas kena tegur dengan akak fasi. :P

CONCLUSION :: program ni agak best. santai. yang penting , ehem2 , aku TERescape qiamullai la. eceh2. takpe, cuti. hehe. ape yang penting ? aku dah lulus k ? HAHA
nak ikut lagi la next sem. BUDAK BAIK. T_T

No comments: