November 10, 2010

money,money and money !

yeah .. its all about money ! money,money,money! sgala2 nya plukan dwit even msok public toilet pn plukan dwit ! dunia zmn skrang .. biasa la kan ?huhuhuhu ! ok ,bckp ttg dwit .. skrg aku amat2 plukan ini ::


*money !$$$$$

kenapa aku plukan dwit erk ?? errr .. adakah utk shpg,enjoy2an or kepentingan yg amat penting ??? err .. btol ke ayat aku nie ?ntah r ..mmandangkan skrg adalah sem break jd aku xdpt la elaun dr parents spt msa bljr .. dpt mmg la dpt tp xdela sbyk mse bljr ..kekekekekekekeke!adesss..mulai esok , aku akn wat keja part time kat umh .. part time ??nk buat part time yg cm mne kat umh nie ??ok ! these are the list that m going to do for this semester break ::
  • bgn awal2 pagi, sapu sampah di dlm rumah then mop lantai ..
  • basuh pakaian ataupn dlm erti kata sbnr(msukkan baju dlm machine,biar machine yg cuci) ..after that,sidai r seperti biasa ..
  • kms2 umah .. ala2 keje bibik gitu ..
  • tlg mak iron baju customer ..well,mak amik upah jht bju so, aku tlg dye iron baju yg dh siap je la .. plusssss, aku bkn nya pndai jht baju pn ..(blushing,xpndai jht baju)
  • mmasak???errr ..a bit tough ..huhuhu .. why ??sbb ..aku bkn nya expert bab mmsak nie .. klu bab mkn mmg aku la yg plg expert .. stkt msk mknan yg simple tu ok la gak .. hehe!ok , i'll try my best untk mmsak ,, :p
  • and finally!list2 yg dkt ats tu .. akn dpt ganjaran .. hehehehehe .. brape??well .. secret r ! mne blh bg tau kan?
bila fikir2 blik kan ? ala .. aku nie byk mbazir dwit r ..dwit byk dhbiskan utk enjoy2an ..beli tu, beli nie ..so,here is it!the way to save money .. klik  nie then learn on it k ..kdg2 tfikir gak , klu aku nie ank org kaya kan best ...dwit xkn jd mslh pnyer la .. tp, stiap kjadian ad hikmah nya .. family aku,fmly yg sderhana .. biar la hdp sderhana ..bsyukur dgn apa yg ada .. lagipn , klu dwit byk tp x bhgia , x gne gak kan ??

*klu dh obses, masa tdo pn blh mimpi dwit .. hihi




No comments: