January 27, 2011

ekspedisi : lama tak join , sumpah gementar !

| mode : gementar |


i'm gonna join an expedition this weekend.
tersangat la gementar sebab dah lama tak join aktiviti macam ni.
over a year rasanya.
last hiking time form 4 dulu.
sekarang ni aku nak bergiat aktif semula.
semangat pengakap aku masih tersemat di hati. 
:P


kebetulan ada meeting pengakap esok dekat sekolah and aku pn nak daftar jadi pengakap kelana E , so , secara kebetulan , ada invitation untuk join ekspedisi ni , so tak salah la aku join.
nak panaskan balik enjin pengakap aku ni.


hari sabtu ni, kita orang akan mendaki gunung serapi dekat matang.
this is my second time mendaki gunung tu.
tak ada apa yang menarik sangat sebenarnya.
i prefer to hike santubong mount actually.
sebab lebih mencabar.


tapi takpe, next time je k. HAHA




Gambar yang aku google, view gunung serapi dari bandar Kuching. :)



hahhh ! yang ni gambar masa first time aku mendaki gunung serapi dulu.
2 tahun yang lepas :D
yang mana satu aku erkkk ??
cari sendiri, pakai teropong kalu tak nampak. HAHA


sebenarnya, ada cerita disebalik ekspedisi yang pertama ni.


nak tau ??? hurmmmm


----------------------------------------------------------------------------------------------------------


aku orang yang paling last sampai kat atas, shame on me. c:
alaaaa, aku ada asma, jadi lambat la.
so , kerana kelambatan aku tu, yess !
aku dapat gelaran KURA- KURA !


Adesss !
aku sebenarnya takut menyusahkan member yang lain.


"takut menyusahkan daripada disusahkan"


omaigod,omaigod,omaigod,omaigod ! ):


uwaaaaa !
berdoa agar stamina aku maintain -.-


malsla nak fikir, wait for my next update.
nanti nak cerita tentang my second expedition.


oh ya !




nie gambar gunung santubong.
view dari atas memang SUPERB doe !
gua tak tipu. 
caya la sama gua. c:


btw, esok ANNIVERSARY STTK.
yang ke 3 tahun.
kalau aku dah kawin, mesti anak aku dah besar.
dah pandai jalan pn. HAHA
dah pandai main baseball dah pun. (macam appa dye) -_-
*sila pegi mati. haha*


ok. dah2. esok nak bangun awal.
bapak nak ambik barang2 aku esok. ambik barang nya jer. tuan nya tak :P
cuti mid sem ! yebba2 !
tapi .....
assignment sedia menanti. HUH !
aku kan tabah. :) HAHA
*takde kaitan langsung !












No comments: