August 5, 2012

Over a month

It has been a while right? Over a month since my last update. I'm still here, alive. Alhamdulillah :) So, what's up people? How's your fasting month so far? I'm doing great, Alhamdulillah. Nothing much actually apa yg aku nak update. I'm currently searching for issues for BEL assignment. Sangat leceh ye sebab company ni takde scandal/problem sangat -___- /flips table in a rage/

Btw, semenjak dua menjak ni entah kenapa minat aku nak memasak ni membuak-buak. Adakah ni tanda-tanda aku nak kawen? Oh tidak.. BESTNYA! =__= Memandangkan sekarang ni bulan puasa, jadi masa nak berbuka tu mesti aku rasa nak masak something special. Alah, special la sangat. Tapi bukan makanan berlauk tau, tapi lebih ke kuih muih and snacks. Latest, I succeed to make fried oreo for iftar. Hihihi. Tapi tu lah, sebab aku tak guna tepung pancake, jadi rasa dia lain sikit la kan. Hewhewhew.


Instagram @daydenkfarah

No comments: