May 3, 2011

saya tegar meneruskan rancangan.

|mode :: taip entry laju2 |


hai peeps! ♥

sekarang saya tengah cuti semester. yeppi! boooo~~ untuk sapa2 yang belom cuti. *muka jahat* tehee. xdela. saya tak sejahat itu. *muka innocent*. kehkehkeh. -_-

now, i don't have any idea to talk to. so, i'm gonna share about my plans for this semester break. -_-



i'm just finish watched this drama. DREAM HIGH. shame on me sebab baru tengok drama ni, sebab drama ni memang sangat HOT masa baru mula2  ditayangkan. tak kesah lah, yang penting aku dah tengok. it was SUPER DUPER FANTASTIC! 


oke, aku taknak bercerita panjang. nanti bosan pulak korang bila baca entry takde idea ni. huhu. inilah padahnya bila terlalu banyak sangat cerita yang dikumpul untuk 'dimarathon' masa cuti sem ni. ew ew ew, madahnya tek.*sarawakian language*


oh ya, i'm planning to sit for driving test. even though it's a little late but it doesn't matter. usually budak2 sibuk nak ambik lesen lepas SPM, tapi aku ni dah setahun setengah habis SPM tapi baru nak ambik. shame on me yah. >.<


not much actually. typical students. asal cuti semester, duduk kat rumah, gemukkan badan, jalan2 , lepak2 dengan members, lepas tu tengok tv. grrr, itulah aku.


i do hope there will be a scout's camp again. as i mentioned before, i can't join VT CAMP due to my final exams. ='( , but then, the end of this month, there will be a Jambori Pengakap at Brunei but unfortunately, i can't make it AGAIN. cuti semester dah habis. pathetic me. last time, the Jambori was held at Indonesia. pfff.


ya. saya lega lepas habis exam wlupun taktau apa keputusannya.
-__-


Formula Add math hari ini :: masih gigih menerusknan movies marathon. :)

No comments: