May 4, 2011

hidup yang bermatlamat!

|mode :: ______ ?? |


some people says , life must have a prinsip, barulah nak maju, tau apa yang kita nak dalam hidup, aim kita, matlamat! hidup kalau takde matlamat, tak kemana. 

tapi, kalau orang yang takde matlamat tu mcm mana ? tak kemana ke ? tak berjaya ke ? @_@
tapi, kau bukan nak cakap tentang matlamat, tapi identity. kita mesti ada identity kita yang tersendiri. bukannya tiru orang lain. identity mestilah datang dari hati yang bermula dari akal. dan lastly, minumlah susu anlene. wakakaka. *oke, tak lucu pon -_-

aku sebenarnya konpius. sejak dari awal penglibatan blog aku ni, aku sentiasa bertukar2 nama blog. antara nama-nama blog aku :

  • bintang pink
  • music in me
  • Farah Daydenk Farhana
  • because i'm a girl
  • flying without wings *aku baru jer nak letak tadi tapi aku letak nama...
  • she is FARAH FARHANA


actually, to be frank, aku tak suka nama aku sebenarnya. it's too common. FARAH FARHANA. part Farhana tu la yang aku tak suka. apa kaitan pulak part yang tak suka nama dengan apa yang aku nak cakap nih ? mcm ni okey, let's me explain baby.

dulu, aku palingggg tak suka orang panggil aku FARHANA till now. seriously, until now. idk why but i feel awkward when people call me Farhana. tambah2 pulak bila ada lagu Jinbara- Farhana Puteri Bumi Kenyalang tuh. ew ew ew. makin2 la aku tak suka.

so, in order untuk aku belajar menyukai nama aku sendiri, jadi aku dengan penuh rasa sayu dan terharu telah membuat keputusan yang muktamat lagi dahsyat untuk meletakkan nama blog aku 

she is FARAH FARHANA

yeyeahhhh! hahaha.*ala2 rockers*. =.=







Formula Add math hari ini :: lambat betol la nak upload. aku tengah upload header baru ni. bosan menunggu.

No comments: