May 6, 2011

barang baru, mestilah mau promote bai. ♥

|mode :: fuhhh, lega |


hai anda yang membaca! =)

dengan ini diumumkan bahawa blog she is FARAH FARHANA telah mempunyai header yang baru, mantop, bergaya dan besarrrrr gedabak. these fellow two days, blog aku ni takde header ye kawan-kawan. gara2 maxis yang kejam lagi tak bergaya, sungguh tidak membenarkan saya yang comel lagi montel ni untuk upload wa punya header.*dushhhh, boleh tampar sekarang.


ya, saya tau, header saya tak cantik! *8list puji la sikit. tapi, dengan daya keringat dan daya usaha saya yang tak pernah putus asa dalam memerah keringat dan idea hinggakan sanggup curi-curi masa yang seharusnya digunakan untuk membaca buku tentang peraturan jalan raya. *ada unsur promote di situ, almaklumla, nak sit for table test minggu depan.

jadi, konklusinya, rajin-rajin la singgah blog saya kerana bakal mengalami perubahan dari semasa ke semasa bersama entries yang bakal menarik perhatian anda semua. kalau suka, follow sekali ya. *opss, ayat tak boleh blah.

p/s : aku tak dpt upload gambar. kenapa ehh ?? i mean, bukan tak dpt upload, tapi bila aku nak 'add selected' , tak dapat klik. alaaa, tak syokk la entry takde gambar. mcm buku sejarah pulak.urghhhh, antinya aku dengan sejarah. bah!



Formula Add math hari ini :: go, go go, kita meneruskan movies marathon! 

No comments: