April 22, 2011

saya yang pemalas -_-

|mode :: malas belajar, nak update blog |

sekarang ni aku rasa malas sangat nak study. idk why. setiap kali aku nak mula bukak buku, semestinya fikiran aku melayang. padahal sekarang ni tengah final. i always felt sleepy at the wrong time. maksud aku, selalunya aku akan mengantuk di siang hari ketika waktu sepatutnya untuk orang aktif bukannya bermalas-malasan. sebaliknya, kalau tengah malam, aku akan aktif seaktifnya sampai 4-5 pagi u olls. 

adakah hormon aku ni tengah bertukar ?? ngee. lol. aku tak tau apa nak jadi degan aku sem ni. sem lepas takde pulak macam ni. adoii. then, mode aku sentiasa berubah. kekadang happy, kekadang pulak rasa down sesangat. contohnya malam tadi. kecian si ayrah jadi mangsa kau malam tadi. huhu. tapi tak sempat pulak nak meluahkan perasaan. line internet tak ok malam tadi. dem!

gambaran perasaan. suram. :'(

lepas beberapa ketika pulak malam tadi, lepas tengok funny video, reda la sikit perasaan down aku tuh. pelik. maybe sebab aku risau sangat pasal my upcoming paper kot. hmm, malas nak cakap pasal tu. wuwuwuw. sedih sesangat.

so, daripada aku rasa down sesangat tadi, baik aku make up sikit blog aku nih. this one only temporary. maybe. kalau aku rajin, aku design lagi balik. it depends on my internet connection. kalau maxis bagi kerjasama yang baik dekat aku, InsyaAllah blog ni berwajah baru lagi. muahaha.




Hello Kitty. penawar hati. di samping ...

my baby SAENGIE.




Formula Add math hari ini :: tak sabar nak cuti! -_-

No comments: