April 21, 2012

Meh kongsi dekat sini :')

Hai kawan-kawan :) *sambil lambai-lambai tangan* How's your Saturday? I'm not doing well sebab bosan yang terlampau. Internet pun nak taknak je berfungsi. Sedih aa cmni *kesat air mata guna kusyen*

Saya bosan yang terlampau. Nak update blog tapi idea sungguh kedekut nak singgah di otak yang dah nak dekat sebulan tak diperah *raises eyebrows* Almaklumlah, saya tengah cuti semester kan. Well, to be honest saya/ aku tak tau nak gunakan kata ganti diri apa -_- Kejap kejap guna aku, satgi guna saya pastu guna I pulak. Kekadang tu guna Farah la pulak. OTL. Sungguh tak tetap pendirian kan? *head on desk*

By the way peeps, satu yang saya perasan sekarang dikala ini, kenapa ramai yang jarang update belog eh? Y U PEOPLE NO UPDATE YOUR BLOGS? Tahukah anda bahawasanya saya ini seorang yang suka membaca? *walaupun hakikatnya suka baca benda ynag tak berfaedah -.-''* Saya nak blogwalking pun taktau nak mula dari mana. Ada sesiapa yang mempunyai link blog yang best-best tak? Meh la kongsi ;)


No comments: