August 31, 2011

Salam Lebaran

Hi, assalammualaikum semua (: Di malam raya pertama ni baru nak update setelah berkurun lama tak update panjang² kwahaha. Alhamdulillah tamatlah sudah bulan puasa dah raya pun dah menjelang. So people, how's you celebration? Jangan makan banyak² sangat sebab baru lepas habis puasa. Lainlah kalau yang tak puasa tu. ehemm..

Raya tahun ni aku rasa takla meriah sangat kot. Mungkin sebab baru raya pertama, lagipun aku tak keluar rumah agi ni. Esok baru nak balik rumah nenek. Dekat sana barulah meriah sikit sebab semua sepupu sepapat balik keke.

Kalau tengok profile picture member² dekat facebook bukan main lagi dengan baju raya baru ehh. Tak sabar nak jumpe member² sume walaupun cuti raya sekejap je. Tapi okay lagi daripada tak ada langsung kan?Raya tahun ni aku tetiba rajin nak buat popia walaupun tak berapa nak jadi. Lipatan yang tak standard sungguh .___. nantila aku sharekan picture, tu pun kalo ada lagi. haha. 

Baiklah, di sini saya Farah Farhana ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Salam Merdeka buat semua family, friends,lecturers, readers, lovers, haters and sesiapa yang mengenali diri ini :)

No comments: