March 23, 2011

berdebor pulak result SPM nak keluar nih! ^^

A very good evening to my teacher and my fellow friends.
Today I will talk about my topic which is 'The definition of Civil Engineering'.
Civil Engineering is the process of bla bla bla....
(skema tak cara aku present masa zaman sekolah dulu. tehee)

dah lupa dah. dah xde kena mengena dengan bidang aku sekarang.ciss!
memandangkan esok adalah 23 March 2011 dimana keputusan SPM 2010 akan diumumkan.
mesti calon2 SPM 2010 tengah dup dap dup dap sekarang ni ye dak ?
eshhh, aku pun tengah debor gak nih.
result SPM aku pn nak keluar gak esok.
ntah macam namala dengan subject Add Math, Civil engineering studies and engineering drawing aku nih. agak2 nya, pass ke tak erkk ??

STOP IT, farah! HAHA, kau dah takde kaitan dengan SPM dah. so, shut up. hohoho.


mesti tak leh tido dah weyh, kalau dapat tido tu pun sekejap2 jer.
doa pulak tak putus2 mintak 'lulus pn jadila'.
wakakakaka, yang tu untuk dak2 yang tak tangkap muat jer masa SPM dulu.
haaa! tang ni memang golongan-golongan aku. HUHU. :'(

ntah apa la perasaan satu-satunya adik aku sekarang ni.
tengah berdebar-debar ke ataupn ilek2 jer.
alah, SPM jer pun. cisss!

ATTENTION : bukan result aku.*ngee

btw, i'm 2009 SPM candidates. So, starting 2009, there are major changes about the grading. dah tak guna lagi dah A1 or A2 ni.

sekarang dah guna A- , A or A+.
so, it is more specific. -.-

apa-apa pun, adik aku takde kat sini. He's currently at Miri now.
maybe my mummy yang ambik result dye kot.
=.=

kalau ikutkan pengalaman aku dulu, malam before result keluar tu,
aku agak tak leh tdo, tapi aku wat ilekkk jer.
keesokkannya, awal2 pagi aku dah bertolak nak g sekolah, tapi before tu singgah kat rumah Layhan jap sebab nak g sama2. :')

bila dah sampai dekat sekolah barula rasa berdeborrr.
bila tunggu turn nak ambik slip tu memang rasa nak putus dah tali jantung tu,
HAHA

SO, bila dah sampai turn aku, aku duduk politely dekat depan my English teacher, Madam Salbina. awww, i miss u madam! :'(

First thing first yang aku tanya dye,

'Madam, how bout my english ?? is it ok ?'

serious shit babe. kalau english aku tak ok, memang aku suicide kot. haha.
betolll, mdm salbina sangat2 berharap dekat aku and member aku si ayrah tu.
so, aku taknak la hampakn dye kan ??

then, madam jawab,

'Congratulation dear, you got A for your english'

ohhhh, so sweeet! Thank You Madam Salbina Arabi! muah muah muah! i love u sooo much!

tapi, tu baru jer english, subject lain nya, haremmmmm.*sigh
apesal la aku banyak sangat main dulu.*sigh

sudahla, jangan dikenang kisah lama. huhu. let bygones be bygones.
yang aku ingat, lepas jer kteorg amik result tu, terus kteorg lepak dekat Shopping Mall pastu
gaduh pulak dengan salesgirl dekat shopping complex tu.
tak cukup lagi, gaduh pulak dengan sorang pompuan dekat Sugarbun. hihihi.

adoyaiii, nakalnya STTK ku sekalian.

btw, good luck la kepada bakal2 juara esok yeee.

GOOD NIGHT. aku pun nak tdo nih. esok ada quiz math and thursday ada Test Account.
berdeborr nak Final ni.




Formula Add math hari ini :: sleep tite ^^

No comments: