February 6, 2011

sila gelakkan aku =.=

currently at Hostel.
memandangkan esok akan bermulanya kuliah,
and YES assignments kena submit esok.
FENING3!

masalahnya aku tak siap lagi.
wakakakakakaka.
dem. akibat menangguhkan kerja.
sila abaikan entry aku yang merapu ni kalau tak suka.

aku tak kesah sangat dengan assignments yang lain.
entah kenapa la aku sangat2 risau kalau assignments aku tak siap.
maybe sebab aku tak pandai maths kot.
kalau masuk kelas maths pun, hati ni PUNG PANG PUNG PANG je.
berdebor katakan.
wakakakakakakakakakaka.

lagipun lecturer maths aku ni memang strict sangat2.
oh ya, nak cakap.
aku balik hostel awal tau hari ni.
pukul 2.30pm dah ada kat dalam bilik you!
weee~~~

sekarang ni, aku call2 member aku tak dapat lagi.
ingatkan nak buat assignments ni sama2.
esok hantar weiiii !
kelas pack sangat2 esok.
pui3!
tabahkan hati.
baru jer first year.
lek lu.

apa2 pun, mesti SENYUM !


beta nak kemas barang jap.
bilik bersepah weii , sapa volunteer nak tolong kemaskan ??
wakakakaka.

Formula Add math hari ini :: sedih sangat tak dapat ikut ekspedisi Gunung Santubong semalam. :'( 

No comments: